نقاشی ساختمان قدیمی ساز من !
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برای نقاشی ساختمونم چند وقت پیش سعی کردم دنبال یه نقاش خوب باشم ساختمون نو ساز نیستااا یه وام از بانک برای بازسازی ساختمان گرفتم تصمیم گرفتم یه سر و سامانی به ساختمان بدم یه خورده گچ کاری های داخلی و خارجیشو درست کردم , لوله کشی و ایناشم مشکل داشت اونم درستش کردم و به فکر این بودم که نقاشی ساختمان رو هم انجام بدم که یه خورده ساختمون سر و شکل بگیره از سایت های مختلفی که توی نت بود سایت http://www.xn----ymcbaox7ag8jobck84o.com/ رو پیدا کردم به دو سه تا از آگهی هایی ام که تو سایتش بود زنگ زدم و ازشون سوال کردم ولی نتونستم نقاش خوبی برای نقاشی ساختمانم پیدا کنم تصمیم رفتم بقیه سایت ها رو هم بگردم تا ببینم میتونم یه نفر رو برای نقاشی ساختمان پیدا کنم یا نه خلاصه تونستم از سایت ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/building-painting/ یه نقاش خوب برای نقاشی ساختمان پیدا کنم اومد کار رو دید و با هم به توافق رسیدیم هم خوب بود و هم اینکه قیمت مناسبی برای نقاشی ساختمان پیشنهاد کرد که هم من رازی بودم و هم خودش این سایت قسمت های دیگه ای هم داشت که میشد ازش برای خرید های دیگه ساختمونی استفاده کرد گفتم تجربه ای که دارم باهاتون درمیون بذارم تا اگه نیاز داشتید شما هم استفاده کنید.





:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان قدیمی ساز من ,
:: بازدید از این مطلب : 1213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : یک شنبه 28 شهريور 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی